Service na verkoop

Probleemoplossing en onderhoud

Onze after-sales serviceteams bieden u de volgende diensten:

  • voorspellend, correctief, curatief onderhoud
  • gedrag
  • op afstand monitoren
  • reparaties

Dankzij hooggekwalificeerd en regelmatig opgeleid personeel werkt PELZER aan alle soorten installaties.

Door ons aanpassingsvermogen kunnen we verschillende soorten contracten aanbieden, afhankelijk van de technische middelen en middelen die onze klanten ter beschikking staan.

Deze contracten kunnen worden afgesloten over verschillende looptijden, inclusief een optimalisatiegarantie om de bedrijfskosten van de installaties te verlagen en door de kosten die gepaard gaan met koudemiddelverliezen te beperken.

 

Goed en duurzaam beheer van faciliteiten

  • De dispatching is uitgerust met een afstandsbedienings- en beheersysteem voor de installaties waardoor eventuele technische problemen 24/7 kunnen worden opgespoord.
  • Interventies voor het oplossen van problemen zijn gegarandeerd binnen 4 uur na ontvangst van de oproep of het verzoek per e-mail.
  • Het onderhoud van de installaties wordt uitgevoerd met geschikte apparatuur.
  • Het bedrijf is uitgerust met bijna 70 interventievoertuigen en een oproepdienst die snelle interventies ter plaatse garandeert.

Gedrag van faciliteiten

Deze ad-hocdiensten zijn gebaseerd op auditieve en visuele metingen. Afhankelijk van de bevindingen (afwijking setpoint, urenteller, niveau, geluid, temperatuurwisseling) kan het rijbezoek leiden tot preventieve onderhoudsacties.

Routine onderhoud

  • Routine onderhoud
  • Preventief
  • Voorspellend
  • Voorwaardelijk
  • Regelgevend
  • Curatief en correctief

Probleemoplossen

  • Interventie 7 dagen per week en 24 uur per dag in België en het Groothertogdom Luxemburg
  • Volledige garantie (contract)
  • Interventies met geheel of gedeeltelijk beheer, lekkages, klein en groot materieel, …

Ontdek onze realisaties