Onze sterke punten

Om u te helpen uw projecten uit te voeren

PELZER komt tegemoet aan de behoeften van zijn klanten met hoogwaardige technische diensten.

Er wordt pre-projectondersteuning geboden bij de keuze van een optimale oplossing tijdens de bouw (coördinatie en opvolging van de werken) en na verkoop (24-uurs storingsdienst).

PELZER profiteert van bewezen knowhow in alle activiteitsdomeinen dankzij de gevarieerde vaardigheden van zijn personeel. Bijna 100 mensen staan tot uw dienst:

  • activiteitenmanagers met ervaring in werken en dienst na verkoop (SAV)
  • een veelzijdig ontwerp- en ingenieursbureau dat backoffice-ondersteuning biedt
  • 15 montageploegen
  • overal in België staan meer dan 30 gemakswinkels klaar om in 4 uur tussenbeide te komen
  • een snelle en toegankelijke 24-uurs oproepservice

Alle middelen worden ingezet om ervoor te zorgen dat de keuze van de faciliteiten het meest geschikt is voor uw behoeften.
We besteden bijzondere aandacht aan elk van onze projecten om overlast of onnodig energieverbruik te vermijden.

 

Voor het onderhoud van uw faciliteiten

Met PELZER geniet u van een garantie op al uw machines dankzij onze onderhouds- en reparatiecontracten op maat.

Ons hooggekwalificeerd personeel staat tot uw beschikking.

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over onze onderhoudscontracten:

  • preventief en voorspellend onderhoud
  • corrigerend onderhoud
  • contract met volledige garantie
  • contract met energiebesparing

Onze contracten staan garant voor een optimaal gebruik van uw faciliteiten.